VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK - ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
ÉRVÉNYES:2016.09.01-TŐL
SZERZŐDŐ FELEK
A http://www.armonia.egerelitemed.hu webcímen történő megrendeléssel jelen szerződésben foglalt feltételekkel szerződés jön létre a Helené Kft 1145 Budapest, Félhold utca 3/a IV/15. (továbbiakban: szolgáltató) és a megrendelést leadó személy, mint vevő (továbbiakban vásárló) között. A vásárló a megrendelés jóváhagyásával elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen szerződésben foglaltakat.
MEGRENDELÉS
A vásárló a megrendelés jóváhagyásával elismeri, hogy jelen szerződési feltételeket megismerte és azokat magára nézve kötelezőnek ismeri el. A vásárló köteles adatait a valóságnak megfelelően megadni. A hibás vagy hamis adatok megadásából eredő valamennyi kárért a vásárló felel. A nyilvánvalóan hamis vagy hibás regisztrációt a szolgáltató jogosult törölni.
A megrendelésről a Szolgáltató a vásárló részére e-mailben a rendszer által automatikusan generált visszaigazolást küld. A visszaigazolás tartalmazza a megrendelés azonosító számát. Utóbb erre az azonosító számra hivatkozva fordulhat a vásárló a szolgáltatóhoz. Ez a visszaigazolás azonban még csak a vásárló megrendelésének megérkezését igazolja, és nem jelenti azt, hogy a termék kapható.
A vásárló a megrendelés feladásával hozzájárul a megrendelésével kapcsolatos E-számla kiállításához és annak a vásárlóhoz való elektronikus továbbításához.
RENDELÉSI INFORMÁCIÓK
A vásárlás regisztrációval és regisztráció nélkül egyaránt lehetséges. Amennyiben a vásárló előzetesen nem regisztrált, rendelés feladásával adatai a szolgáltató adatbázisában automatikusan rögzítésre kerülnek.
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 10-17 óra között. Amennyiben a megrendelés a megjelölt időponton kívül kerül leadására, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.
Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-5 munkanapon belül, amennyiben az adott termék vagy szolgáltatás lapján külön erre vonatkozólag eltérés nincs feltüntetve. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag a vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor! Amennyiben egy rendelésben minimális változtatást végre kell hajtani a vásárló kérésére, akkor ezt a Szolgáltató vállalja. Amennyiben ez nem lehetséges, akkor a Vevőnek új rendelést kell feladnia.
RENDELÉS MENETE
- Regisztráció vagy Regisztráció nélküli vásárlás
- Válassza ki a termékeket, melyeket meg szeretne vásárolni és tegye be őket a kosárba, a ˝kosárba˝ gomb segítségével.
- A kosár oldalon módosíthatja a rendelés tételeit és azok mennyiségét, szállítási módot válszthat majd a „fizetés” gomb segítségével a kiválasztott fizetési móddal fizethet.
- A fizetés oldalon megadhatja a fizetési adatait és fizetési módot választhat.
- Utánvételes fizetés esetén áttekintésre adunk lehetőséget, ellenőrizze a rendelés adatait, ha mindent rendben talál kattintson a „megrendelem” gombra, ezzel véglegesítve a rendelést.
- Rendszerünk a megrendelésről egy automatikus levelet küld Önnek, melyben található rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban elérhetőségeink bármelyikén.
- A kiszállítás részleteiről és állapotáról e-mail értesítést küldünk.
TERMÉKKÍNÁLAT LEÍRÁSA: BIO- ÉS NATÚRKOZMETIKUMOK
TERMÉKEK, ÁRAK, AKCIÓK
A termékek leírása és ára a termékek adatlapján olvasható. Az ár forintban értendő . Az árak esetleges hibás feltüntetése, elírása esetén a szolgáltató jogosult azok kijavítására. Ha valamelyik termék vagy annak ára elírás vagy rossz információ alapján hibásan került feltüntetésre, a szolgáltató jogosult a megrendelést törölni, kivéve, ha az eltérés elenyésző.
A honlapon feltüntetett akciók érvényessége azon megrendelésekre terjed ki, melyek az akciós áron lettek leadva, maximálisan 10 napon belüli kiszállítással. Akciós termékek esetén az akció időtartama visszavonásig érvényes.
Amennyiben egy termék készlethiány miatt nem kapható, a szolgáltató a vásárlót tájékoztatva törölheti a megrendelésből. A vásárló ezen esetben telefonos vagy elektronikus (e-mail, sms) formában tájékoztatást kap, megrendelésétől elállhat. A rendeléstől való elállást a vásárlónak mindenképpen jeleznie kell!
Két akció nem vonható össze, mindig egy akciót veszünk figyelembe!
SZÁLLÍTÁS
A vásárló a szolgáltató szállítási és fizetési információk lapján kaphat felvilágosítást.
FIZETÉSI MÓDOK
A termék ellenértékének megfizetése az alábbiak szerint történhet:
Futárszolgálattal történő szállítás esetén a vásárló bankkártyás fizetéssel vagy átutalással előre tudja kiegyenlíteni a megrendelés összértékét. Utánvétes fizetés esetés a futárnak köteles a vételárat készpénzben megfizetni a termék kiszállításakor, számla ellenében. A számla tartalmazza a futárszolgálat költségét is. Személyes átvétel esetén (átvételi ponton ) készpénzben és bankártyával tudja kiegyenlíteni a megrendelés összértékét. Bankkártyás fizetéssel kapcsolatban a szolgáltató Bankkártya elfogadás lapján kaphat további felvilágosítást.
SZÁMLA
A szolgáltató minden megrendelésről ÁFÁ-s számlát állít ki kizárólag a regisztráló vásárló (pl. magán személy, cég) nevére és címére. A szolgáltató a kiállított számlát a regisztráló vásárló címére küldi el, kiszállítás esetén (futárszolgálati vagy átvételi ponton fizetett átvétel esetén) az átvételt követően vagy azzal egy időben, automatikusan. Amennyiben a szolgáltató számlát állított ki és a vásárló helytelenül adta meg címét és ezen okból nem kapta meg az számláját, ezért a Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli.
AZ ELÁLLÁS JOGA
A vásárló a szerződéstől a termék átvételétől számított nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A vásárló az elállási joga gyakorlását írásban (e-mailben vagy postai úton) köteles a szolgáltatónak bejelenteni.
A vásárló a terméket a szolgáltató által meghatározott helyszínre köteles visszajuttatni. A vásárló a terméket bontatlan és hibátlan állapotban köteles szolgáltató részére átadni, ellenkező esetben szolgáltató az ellenérték megfizetését megtagadhatja.
Az elállási joggal élő vásárlónak kötelessége saját költségén visszajuttatni a terméket a szolgáltatónak. A vásárló nem kötelezheti a szolgáltatót a ki- és visszaszállítási díj kifizetésére, ez minden esetben a vásárlót terheli! A vásárlót nem terheli semmilyen más költség, a termék ki- és visszaszállításának díján kívül. A szolgáltatónak 30 nap áll rendelkezésére, hogy visszatérítse a vásárló számára a teljes vételárat, amennyiben élni kíván az elállási jogával a vásárló, és visszajuttatta a megrendelt terméket. A vételár visszatérítés lehetséges módjai (banki átutalás, postai úton stb.) a vásárlóval egyeztetésre kerülnek.
Szolgáltató a vételár visszafizetésére csak akkor kötelezhető, ha vásárló a kiszállított terméket az összes tartozékával, bontatlan gyártói csomagolásban juttatja vissza szolgáltató számára. Az előre kiegyenlített (bankkártya, előre utalás) megrendelésről, ha a vásárló hibájából mégis meghiúsult az átvétel vagy a kiszállítás, a tranzakciós/visszatérítési díjakat a visszatérítendő összegből levonja a szolgáltató.
A vásárlót bizonyos esetekben nem illeti meg vásárló az elállási jog. Ilyen esetek az alábbiak:
- Olyan termék esetén, melynek ára a szolgáltató által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.
- Kifejezetten a vásárló kérésére, az ő általa szabott igények alapján, egyedi kérésének megfelelően előállított, gyorsan romló élelmiszerek esetén.
- Higiéniai termékek, tartós élelmiszerek, étrend kiegészítők, vitaminok, kozmetikumok esetén amennyiben már kibontásra került a termék! Ha hibátlan és bontatlan, élhet a vásárló az elállási jogával!
Az elállási jogot részletesen az 17/1999. (II.5) Korm.rendelet kormányrendelet szabályozza, melyet itt elolvashat.