Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Fizetés, szállítás

SZÁLLÍTÁS

A vásárló a szolgáltató szállítási és fizetési információk lapján kaphat felvilágosítást.

FIZETÉSI MÓDOK

A termék ellenértékének megfizetése az alábbiak szerint történhet:

Futárszolgálattal történő szállítás esetén a vásárló bankkártyás fizetéssel vagy átutalással előre tudja kiegyenlíteni a megrendelés összértékét. A számla tartalmazza a futárszolgálat költségét is. Személyes átvétel esetén (átvételi ponton ) készpénzben és bankártyával tudja kiegyenlíteni a megrendelés összértékét. Bankkártyás fizetéssel kapcsolatban a szolgáltató Bankkártya elfogadás lapján kaphat további felvilágosítást.

SZÁMLA

A szolgáltató minden megrendelésről ÁFÁ-s számlát állít ki kizárólag a regisztráló vásárló (pl. magán személy, cég) nevére és címére. A szolgáltató a kiállított számlát a regisztráló vásárló címére küldi el, kiszállítás esetén (futárszolgálati vagy átvételi ponton fizetett átvétel esetén) az átvételt követően vagy azzal egy időben, automatikusan. Amennyiben a szolgáltató számlát állított ki és a vásárló helytelenül adta meg címét és ezen okból nem kapta meg az számláját, ezért a Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli.

AZ ELÁLLÁS JOGA

A vásárló a szerződéstől a termék átvételétől számított nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A vásárló az elállási joga gyakorlását írásban (e-mailben vagy postai úton) köteles a szolgáltatónak bejelenteni.

A vásárló a terméket a szolgáltató által meghatározott helyszínre köteles visszajuttatni. A vásárló a terméket bontatlan és hibátlan állapotban köteles szolgáltató részére átadni, ellenkező esetben szolgáltató az ellenérték megfizetését megtagadhatja.

Az elállási joggal élő vásárlónak kötelessége saját költségén visszajuttatni a terméket a szolgáltatónak. A vásárló nem kötelezheti a szolgáltatót a ki- és visszaszállítási díj kifizetésére, ez minden esetben a vásárlót terheli! A vásárlót nem terheli semmilyen más költség, a termék ki- és visszaszállításának díján kívül. A szolgáltatónak 30 nap áll rendelkezésére, hogy visszatérítse a vásárló számára a teljes vételárat, amennyiben élni kíván az elállási jogával a vásárló, és visszajuttatta a megrendelt terméket. A vételár visszatérítés lehetséges módjai (banki átutalás, postai úton stb.) a vásárlóval egyeztetésre kerülnek.

Szolgáltató a vételár visszafizetésére csak akkor kötelezhető, ha vásárló a kiszállított terméket az összes tartozékával, bontatlan gyártói csomagolásban juttatja vissza szolgáltató számára. Az előre kiegyenlített (bankkártya, előre utalás) megrendelésről, ha a vásárló hibájából mégis meghiúsult az átvétel vagy a kiszállítás, a tranzakciós/visszatérítési díjakat a visszatérítendő összegből levonja a szolgáltató.

A vásárlót bizonyos esetekben nem illeti meg vásárló az elállási jog. Ilyen esetek az alábbiak:

  • Olyan termék esetén, melynek ára a szolgáltató által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.
  • Kifejezetten a vásárló kérésére, az ő általa szabott igények alapján, egyedi kérésének megfelelően előállított, gyorsan romló élelmiszerek esetén.
  • Higiéniai termékek, tartós élelmiszerek, étrend kiegészítők, vitaminok, kozmetikumok esetén amennyiben már kibontásra került a termék! Ha hibátlan és bontatlan, élhet a vásárló az elállási jogával!

Az elállási jogot részletesen az 17/1999. (II.5) Korm.rendelet kormányrendelet szabályozza, melyet itt elolvashat.

 

 

Az oldal tetejére